Σ​ωστές αντιδράσεις κάτω από καταστάσεις άγχους και και πίεσης​

13327523 1022376434495974 7522356566659736121 n​Μεγάλο μέρος της προπόνησής ​μας ​​αφιερώνεται ​ώστε να μας εκπαιδεύσει να αντιδράσουμε σωστά κάτω από δύσκολες συνθήκες.

Ο φόβος, η αδρεναλίνη, η ξαφνική εναλλαγή μιας κατάστασης εμποδίζει το μυαλό μας από τη σωστή διαχείρισή ​της.
Πόσες φορές έχουμε ​μετανιώσει για κάποια αντίδρασή μας, επειδή ξαφνιαστήκαμε και δεν αντιδράσαμε σωστά. Πόσες φορές νιώθουμε τα πόδια μας να μουδιάζουν (κόβονται από το φόβο) και δε μπορούμε ούτε να τρέξουμε ή να φωνάξουμε.
Όλα αυτά δε μπορούμε να τα εξαφανίσουμε, αλλά μπορούμε να τα βελτιώσουμε σε ένα βαθμό όπου θα μας επηρεάζουν ελάχιστα ή ακόμα και θα τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας.
Χρησιμοποιώντας ​συχν​ές​ και αιφνιδιαστικ​ές​ εναλλαγ​ές​ καταστάσεων σε συνδυασμό με εξειδικευμένες τεχνικές, εκπαιδεύουμε το μυαλό και το σώμα μας σε όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικές συνθήκες, προκαλούμε τεχνητό άγχος και εικονικό κίνδυνο, αυξάνουμε την αδρεναλίνη και σοκάρουμε το μυαλό και το σώμα μας ώστε την επόμενη φορά να αντιδράσει σωστά.
Εκπαιδευόμαστε ώστε κάτω από οποιαδήποτε κατάσταση να έχουμε τη νοητική διαύγεια αλλά και τη σωματική ικανότητα να αντιμετωπίσουμε τον κίνδυνο όσο καλύτερα μπορούμε και να προστατεύσουμε εμάς αλλά και τα αγαπημένα άτομα που μας περιβάλουν.
Ελαχιστοποιούμε το χρόνο αντίδρασής μας και αντιμετωπίζουμε τον κίνδυνο ενώ ταυτόχρονα έχουμε επίγνωση του περιβάλλοντος.
Όσο πιο συχνή είναι η προπόνηση τόσο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα που λαμβάνουμε.